Dag 7 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Lotte, Olivier, Eveline en Filine - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Lotte, Olivier, Eveline en Filine - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Olivier

Blijf op de hoogte en volg Lotte, Olivier, Eveline en Filine

20 Juli 2013 | Nepal, Kathmandu

Beste lezers daar zijn we weer,
Gister hadden we niet heel veel tijd meer om een verslag te schrijven dus dat doen we nu maar.
Gister zijn we eerst naar de school gegaan waar we werden besprongen door vrolijke kinderen. We gingen die dag zwemmen wat die kinderen niet vaak doen. Deze keer kon iedere leerling mee omdat ze de toegang niet zelf hoefde te betalen. Dit werd van het geld betaald dat wij aan Nimto hebben gegeven om leuke dingen van te doen en kopen. Nadat iedereen in de busjes was gepropt en aan waren gekomen wisten de kinderen niet hoe snel
ze in het kinder badje moesten zijn. De grotere kinderen mochten in het diepe bad. Het is dan wel maar wat je diep noemt want wij konden gewoon nog staan in het diepste gedeelte. Maar na wat zwemles geven en spelen met de kinderen hadden we het koud en werden we ook weggestuurd.
Nadat we gelunched hadden thuis bij Nimto gingen we terug naar de school. Daar werd geen lee gegeven omdat de kinderen geen boeken bij zich hadden. Dus ze zaten maar wat voor zich uit te kijken. Dus wij hebben ze uit de klas gelokt en zijn lekker met de kinderen gaan voetballen. Na schooltijd zijn we naar Thamel gegaan. Daar hebben we lekker rondgelopen en dingetjes gekocht. Op een mooi dakterras hebben we lekker gegeten en lekker zitten praten. We hadden van Nimto een tijd gekregen dat we thuis moesten zijn. Maar omdat we de verkeerde taxi hadden uitgekozen die de weg niet wist kwamen we sowieso te laat. Maar toen we een helling op moesten terwijl we met 7 personen in een hele kleine taxi zaten stonden we stil halverwege de helling. Toen moesten we uitstappen en naar boven gaan lopen. Toen we bovenaan stonden draaide de taxi om en hebben we hem nooit meer gezien. Dus dat werd lopen in het donker terwijl alle waakhonden blaffend op straat staan. Na een tijdje aangekomen stond Nimto bovenaan de trap te wachten wat wij niet heel fijn vonden. Daarom hebben we een verassing voor hem vanavond om het goed te maken. Vanavond komt het verslag van vandaag.
Groeten van iedereen hier!

• 20 Juli 2013 - 23:06

Bouwien:

Hi allemaal, heb even jullie verhalen zitten lezen, echt super hoor! wat leuk dat jullie zo veel vertellen over wat jullie allemaal meemaken, ja. t kan ook wel eens mis gaan. zwemmen met die kids vast geweldige ervaring, dat hadden jullie van te voren al gehoord dat ze dat een avontuur vonden natuurlijk. leuk ook die foto's! wat een fantastische ervaring, geniet er van met elkaar, maar volgens mij gaat dat helemaal lukken! veel groetjes en ik blijf jullie volgen hoor x Bouwien

• 21 Juli 2013 - 08:47

Gijs Jordaan:

Spannend wat jullie allemaal meemaken. Bijzonder land en leuk dat jullie er wat van zien en beleven. Ook het dingen doen met de kinderen van school is speciaal voor hè. En voor jullie. Leuk om het zo in de verslagen te volgen. Groet, Gijs

Tags: